sobota, 7 lipca 2012

Wnętrze mojego Dafa.

3 komentarze:

mobil1994 pisze...

Jak dla mnie, człowiek który już wnętrza ciężarówek widział to nic specjalnego. Daf jak Daf :] Typowy jak to mówią Jelcz :] W środku masz wszystko okej wiadomo że międzynarodówka rządzi się takimi prawami że trzeba wszystko mieć w kabinie bo nigdy nic nie wiadomo :]

Pozdro i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;]

Klodex pisze...

Piękny Dafik :) Fakt jak kolega wyżej napisał o wnętrzu ciężarówki, ja też widziałem środek trucka, ale to zawsze jest sobie fajnie pooglądać każdą ciężarówkę czy to z zewnątrz czy w wewnątrz :)
A z Dafikiem to bardzo czysty i zadbany - tak trzymać! :)
Pozdrawiam

Unknown pisze...

Witam fajny filmik. Mam pytanko, gdzie mozna kupic takie pałeczki jak ty masz na szybie po prawej i lewej stronie???